Etter at vi forstod Synsams utfordringer og behov, var det enighet om hvordan vi skulle løse dem.
I en bransje som lenge har sett seg blind på hvordan mennesker pleier å kjøpe briller, kom abonnementsløsningen som en revolusjon. I abonnementet inngår service, forsikring, bytte av innfatninger og ny styrke på glass. Alt fungerer sømløst, tilpasset de ulike behovene til hver enkelt kunde.
Kundetilfredsheten øker, så vel som lojaliteten til Synsam, som møter kundene sine oftere. Dermed øker mulighetene for å knytte kundene tettere til seg, sammenlignet med det tidligere kontantsalget.
Utfra våre eksisterende tjenester tok vi frem en spesialtilpasset løsning for hele Norden, hvor alt fra kredittvurdering til kundens valg av betalingsmåte ble innlemmet i kassamiljøet. Vi inkluderte en finansieringsløsning tilpasset Synsams behov, hvor de får hele verdien på en kontrakt så snart kunden har mottatt sine briller.
Vi håndterer også den løpende faktureringen på vegne av Synsam og det oppfølgende purreløpet. Abonnementsløsningen til Synsam og tjenestene til PayEx har blitt veldig godt mottatt av både butikkansatte og kunder, og har også hatt positiv innvirkning på kundetilfredsheten.
Da vi er de første på det globale markedet som går fra kontantsalg til en abonnementstjeneste, i en bransje som lenge har stått på stedet hvil, fungerer det ikke med standardløsninger. Sammen med PayEx har vi på en vellykket måte tatt fatt i utfordringer og på kort tid iverksatt løsninger som fører til at kundetilfredsheten øker, og dermed også vår langsiktige lønnsomhet.
Konto tjenester
Med Konto kan du tilby kundene en stående kreditt, som de betaler månedlig. Det gir bedre kontroll og større frihet både for deg og kundene dine.